Black Sun

ponedjeljak, 08.10.2007.

Update

Kod kuce sam; nema ljepseg osjecaja. AdobeMAX je bio ko zmaj i stvarno sam se dobro proveo. Dobro, malo jesu tusili sa AIR-om i printanjem PDF-ova u WC-u ili dok cekas u redu na kafu ali suma sumarum - Adobe ce vrlo brzo biti konkurent Microsoftu.

Trenutno sam na produzenom vikendu (ne radi se do srijede) pa sam to vrijeme odlucio iskoristiti za pravljenje portfolia / eShopa slika uslikanih zadnjih nekoliko godina. Sinoc sam zavrsio veliku glavnicu posla (dizajn, PayPal cart...) i ostalo je samo da zavrsim dizajn top bannera. Kroz pricu sa curom sam nadosao i na ime sajta - Everyday Beauty - znam da malo cheesy zvuci ali to je u stvari bit mojih fotografija.

Slikam svakodnevne objekte/pejzaze/floru i to je je moj stil. Nemam stiha za extremnu abstrakciju a pravo da ti kazem nemam ni zelje da se sa time zajebavam. Mislm da ljepota fotografije dolazi iz boje i dobre kompozicije a slikanje crnaca u mraku prepustam drugima. Cim to zavrsim, trosim $150 kredita od Googla i Microsofta za bannere i cekam prve musterije :). OK, da budemo realni, bicu sretan ako prodam i jednu fotografiju hahah. Ali bolje da sjede na Web-u sa mogucnosti prodaje nego u My Documents gdje ce se pomijati godinama.

Najteze je bilo izabrati fotografije; Slike slikane sa starim Kodakom ili Canonom IS2 nisu bas top kvalitete (pogotovo Kodak) i imaju dosta artifikata (losa kompresija, boja) i ostale zajebancije karakteristicne za lower end digitalce. Novi XTi odradjuje posao kako treba i tacno znam sta cu da prodam iz njegove kolekcije. Samo problem je u tome sto nemam dovoljno fotografija slikanim sa njime.

08.10.2007. u 21:39 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rodjen: Mart 1977
Gdje: U Gradu Soli


GreenEyedGirl
Makedo
Yazza
Afrika
Jimbo
Nemiri

Night Photo
Vision Thing
Foto Fotko