Black Sun

petak, 20.03.2015.

Life Review - 10 Godina Bloga

Vidim da mi je zadnji post napisan tokom 2012-e. Puno se stvari dogodilo od tada. Najbitnija je da sam postao tata najpametnijoj i najljepsoj (meni) kcerkici na svijetu :). Mala se zove Ajla, i napunila je 1 godinu prije neki dan.

Na poslu su stvari prilicno iste - mada je bilo dosta progresa sto se tice plate i profesionalne edukacije. Sada planiram da otvorim neko posao - konsultacije na temu instrukcionog dizajna i korperacijskog treninga. Mislim da ima sanse da bude nesto od toga, ali vidjecemo. Ucinio sam prvi korak i prijavio porezni broj. U sledecih nekoliko mjeseci planiram web sajt itd itd. Nadam se kada budem sledeci puta pravio update, da necu prasnuti u smijeh citajuci danasnje vizije buducnosti.

U medjuvremenu sam otvorio i Etsy prodavnicu. Zadnjih nekoliko godina sam se aktivno bavio fotografijom, i mislim da moj trenutni rad je daleko bolji od slika koje sam postavljao na ovom blogu prije 5-8 godina. Evo najbolja 3 primjera:








Do sledeceg citanja, pozdrav starim i novim blogerima.

20.03.2015. u 20:09 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rodjen: Mart 1977
Gdje: U Gradu Soli


GreenEyedGirl
Makedo
Yazza
Afrika
Jimbo
Nemiri

Night Photo
Vision Thing
Foto Fotko